Z rozmowy z M. Doskoczem, zarządcą lotniska Krywlany
Apel do p. Mikołaja Doskocza, Aeropartner
Szanowny Panie,
Chcemy przekonać samorząd miasta do powołania spółki Port Lotniczy Białystok sp. z o.o., ale dobrze byłoby wiedzieć czy znajdą się chętne linie lotnicze. Port lotniczy ma krótką drogę startową i jest niewiele linii które mogłyby obsługiwać połączenia.
Witam Pana
My nie robimy dużego portu lotniczego - póki co nie widzimy ekonomicznego uzasadnienia. Musielibyśmy poczynić bardzo duże nakłady żeby latały u nas samoloty liniowe a na chwile obecna nie ma to uzasadnienia
Pozdrawiam
MD
Szanowny Panie, Na etapie projektowania pasa startowego warto wiedzieć jakie linie lotnice mogą być chętne do operowania do Państwa portu lotniczego.
Przy 50 tysiącach pasażerów rocznie wpływy z opłat lotniskowych (od pasażerów, licząc po 20 PLN/ pax) to 1 mln PLN dodatkowo rocznie. Wystarczy kilka linii lotniczych, typu Lufthansa Regional, Air Baltic, CSA, Sprintair, by osiągnąć ten pułap.
wyposażenie terminalu
wyposażenie airside.
Pozdrawiam,
Do tego ILS, certyfikowane DS i DK, ogrodzenie, wycinka wielu ha lasów, organizacja służb ratowniczych, systemy ochrony itp. O utrzymaniu (służbach) nawet nie wspominam. Lekka ręka kilkaset mln zł. Skad to wziąć?
1 mln zł rocznie to delikatnie mówiąc mało na utrzymanie p
Wysłane z iPhone'a
Wysłane z iPhone'a
Komentarze
Prześlij komentarz